دستبند پلیس بر دستان سارقان سیم و کابل برق 

سارقان سیم و کابل برق در شهرستان های کرمان و سیرجان دستگیر شدند.

سرهنگ حسن خالقی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل سیم برق در سطح شهرستان کرمان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرمان با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در هفته گذشته ۱۴ سارق را دستگیر و تعداد ۴۴ فقره سرقت کابل وسیم برق کشف کنند.

 سرهنگ خالقی با اشاره به معرفی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی از سوی  افراد مشکوک، مراتب را در کوتاه‌ترین زمان از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان هم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی در مناطقی از سطح شهرستان سیرجان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی سیرجان، هویت افراد دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و طی ۲ عملیات جداگانه، ۲ متهم را در نقاط مختلف شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در ادامه با اشاره به تحقیقات و بازجویی‌های بعدی از این متهمان به سرقت بیان کرد: این اعضای باند ۲ نفره سارق و مالخر، تاکنون به ۲۰ فقره سرقت بالغ بر ۲۵۰ متر کابل برق با برآورد ۲ میلیارد ریال خسارت مالی به اموال عمومی، اعتراف کردند و از مخفیگاه آنان ۱۵۰ متر سیم و کابل برق، ۵ کلکتور آب، ۵ موتور یخچال، ۲ سنگ فرز، ۳ کنتورآب، حوله خشک کن، ۴ باطری خودرو و یک دستگاه خودرو نیز کشف شد.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی گفت: سارقان به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر مالخران و کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.